دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

با حضور فرماندار؛

ویژه‌برنامه دهه کرامت در شهرستان مهاباد برگزار شد

دهه کرامت مهاباد

با مشارکت ستاد دهه کرامت، جشن دهه کرامت با حضور فرماندار در شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، با مشارکت ستاد دهه کرامت، ویژه برنامه ای با حضور حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد؛ امیر بیات، فرمانده پادگان نصیرزاده؛ سرگرد صمدزاده، مسئول کتابخانه مشارکتی شهید مطهری؛ سیداسعد رسولی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و حسن سالاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی در دبستان دخترانه شاهد و مدرسه خانه های سازمانی ارتش(شهید قرنی) شهرستان مهاباد برگزار شد.

حسن عباسی، فرماندار شهرستان مهاباد ضمن تبریک ایام دهه کرامت، دختران را مظهر عطوفت و مهربانی دانست و گفت: بی شک بالندگی وطن به وجود دختران و مادرانی است که در دامن پاک خود جامعه ای غیور، صالح و اندیشه ورز ساخته اند.

وی افزود: دختران با توانمندی های که دارند به جامعه برکت می دهند و جامعه با خانواده هایی که این افراد در آینده تشکیل می دهند، رشد و اعتلا پیدا می کند.

حسن سالاری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد نیز ضمن تبریک روز دختر و تولد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت به بیان مطالبی درباره اهمیت و جایگاه کتاب و کتاب‌خوانی و نقش مطالعه بانوان در جامعه پرداخت و گفت: با انس گرفتن دختران با کتابخوانی نه تنها بر سطح آگاهی و دانش آنها افزوده می شود، بلکه به عنوان فردی آگاه و بصیر، جامعه را به سوی تعالی و ترقی سوق می دهند.

 در پایان مراسم، به تمامی دختران حاضر به رسم یادبود کارت عضویت رایگان و جوایز فرهنگی اهدا شد.

ویژه‌برنامه دهه کرامت در شهرستان مهاباد برگزار شد

ویژه‌برنامه دهه کرامت در شهرستان مهاباد برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 3 =